søndag 10. mai 2009

Min samling





Det begynte med at jeg flyttet til rett ved Waldemar Thranes gate og en dag jeg gikk mot bussen så jeg "Her bor det jeg fikk men ikke ville ha" skrevet på veggen. Jeg likte det så godt! Senere pekte jeg på det til Fæææh som fortalte om en ved Biermannsgate. "Her bor det jeg fortjente og ikke fikk". Senere gikk jeg nedover mot byen og ser : "Her bor det jeg posa" og noen dager etterpå viser Jo Mikkel meg "her bor det som er en dame men ser ut som en mann men er ern dame likevel" Jeg liker dem best i samme rekkefølge som jeg fant dem.


8 kommentarer:

jomikkelgrandiosa sa...

jeg vil påpeke at jeg var der da du så her bor det jeg posa, vi fant sammen, lixm. omg.

ida sa...

du må linke her. omg.

jomikkelgrandiosa sa...

linke wat.?

ida sa...

linke navnet mitt når jeg nevnes lizzom. viss ikke er jo bloggverden ikkeeksisterende, noe som ville vært sjebnesvangert for min eksistens.

jomikkelgrandiosa sa...

er du nevnt i dette innlegget, ida?

Hanne sa...

Det spørsmålet kan jeg si meg enig med jomikkel i. Men skjekk innlegget under. Se hvor flink jeg har vært. Nå er dt bare for ida å være like flink,

reka sa...

oi, fett. jeg har bare sett den første du fant. jeg må lete etter de andre.

Anonym sa...

kult du likte de, men det er dosa og ikke posa