søndag 11. oktober 2009

Nouvelle Vague, herregud, du er det mest sensuelle, vakreste, seksuelle. Jeg hadde tatt deg lett.


foto: truls


Igår var jeg på konsert på Rockefeller, og alt ved hele kvelden var perfekt, untatt pizzaen min som satte seg fast i papiret da den ble stekt fordi jeg brukte matpapir og ikke bakepapir, men hvem bryr seg. Truls kom til min lille leilighet først, påfulgt av Fride, Wendela og Emilie. Utover kvelden spaserer vi oss derfra og mot sentrum og på veien møter vi Silje som ikke var helt sikker på veien til rockefeller og vi sa hun bare kunne slå følge med oss. Silje hadde en ekstra gratisbillett, da hun kjente oppvarmeren og derfor var der. Denne gratisbilletten fikk Kine som i all hast kastet seg avgårde og rakk å komme rett etter at oppvarmerene var ferdig.
Så kommer de på scenen, og jeg skal ikke prøve å fortelle, resten av kvelden er ikke til å forklares, jeg har ikke ordene, men bildene over kan gi oss en anelse, kanskje. Men litt kan nevnes. Som at jeg og truls gikkk bort til scenen etter at han hadde vært på do og de andre jentene stod i kø og Nadeah (hun på de øverste bildene), hun er ubeskrivelig sensuell, vakker, fantastisk, kom bort og pratet med oss og hentet tingene sine for så å komme tilbake og prate mer og holde rundt meg og la seg avbildes med både meg og truls. Det var litt ufattelig.
Så dro vi hjem til meg og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare stemningen, men den var så bra og menneskene jeg var med er de beste og dette er den beste kvelden jeg har hatt på veldig veldig lenge, kanksje blandt de beste i mitt liv.
Herregud. Jeg klarte faen ikke slutte å smile hele kvelden og natten, jeg klarte nesten ikke snakke. Og jeg overdriver ikke.
Idag lukter jeg og leiligheten min ingeting annet enn røyk, og jeg har lufta mye.

Ingen kommentarer: