fredag 12. juni 2009

Kaos

Jeg har ikke blogget på lenge. Jeg har hatt ting jeg skulle blogget om for lenge siden, men det ble stoppet, jeg har nemelig ikke sjkønt hva det vil si å rydde, tror jeg. Jeg er så lei av kaos og det har nå vært en uke uten kamerakabel. Så nå skal jeg vise dere noe jeg er flau over og kommer til å angre på i ettertiden:
Jeg er virkelig lei av kaoset mitt. Sånn her har det vært en stund nå. Til mitt forsvar har det vært veldig mye styr med skolen, og jeg har nedprioritert rydding. Til vanlig rydder jeg litt iblant, men det ser sånn her ut en del likevel. Sånn er det nå, vi får håpe jeg vokser ut av det.
Apropos skole! Jeg har en lykkelig lykkelig nyhet!
Jeg går i tredjeklasse til neste år! Jeg har klart skoleåret! (Dette er stort for meg, jeg har ikke vært mer enn 20% på skolen dette semestere tror jeg. Kanskje litt mer) Jeg er virkelig stolt av meg selv nå. Jeg er flink! :D

2 kommentarer:

omi sa...

på tide vi rydder det opp..?

jomikkelgrandiosa sa...

og forresten er det jo egentlig virkelig ikke nå mer.