lørdag 13. juni 2009

Oppsamling

Vi starter med fredag:
Jeg var på barneskolen min for å rydde lopper til aller siste loppemarked med korpset mitt, nå som jeg faktisk har slutta. Det er litt uvirkelig. JEg klarer ikke helt å gi fra meg trombonen min,men det er ikke poenget. Poenget er at jeg fant meg en ny sykkel, slik som du ser her ovenfor. Jeg tror den har to hullete hjul for øyeblikket, hvilket jo gjør den litt ubrukelig, men ellers er den fin! Jeg er så fornøyd med den og satser på å få fikset dekkene i helgen. Nå skal jeg beggynne syklinga for fullt.
Så lørdag:
Dette er en dame i Vaterlandsparken på Musikkens dag, som hovedsakelig lørdagen min bestod av: Musikkens dag. Jomikkel overnattet og vi kom oss ut av leiligheten altfor sent, men vi kom oss t og så at vi hadde gått glipp av mye kult, men vi loka rundt og så på og hørte på støff, før vi dro hit, til Vaterlandsparken for å se Rakija, et kult, norsk, balkanband. Det fikk i ikke, fordi det var over en times forsinkelser på scenen, men jeg og jomikkel så på menneskene og vi så så mange flotte. Hun her var en av dem. Vi koste oss virkelig med å se på de dansende meneskene og de ikkedansende, selvom de dansende tok det meste av oppmerksomheten. De var så herlige i bevegelsene og klærne og smilene. Så dro vi på Binärpilot-konsert, som var herlig! Det lagde dagen, altså.
Så søndag
På søndag var det tilbake på loppemarked og jobbe på klær og ellers titte rundt på avdelingene og finne fine ting til livet og leiligheten. Dette var fangsten som jeg tok med til leiligheten fra mamma og pappa. Resten er der, alle klærne og kaffekanna og kakeformen(endelig har jeg kakeform) og sitronpressa og mer. Presskanna har jeg med på skolen sammen med to av koppene, den ene til jomikkel, den andre til meg, også tar jeg med kaffe og lager deilig fersk kaffe på skolen. Det gjør skolen mer levelig.
Det var helgen. Uka har vært stressende og slitsom, men ikke så værst. Jeg har som tidligere nevt klart skolen. Det er jeg så glad for og stolt av.

Ingen kommentarer: