torsdag 18. juni 2009

Ug! Jeg kjeder meg

[Bilde fjernet grunnet nylig oppstått nettvett]
Idag har jeg utrettet lite. Selvom jeg har fikset og funnet it alt som skal finnes ut om Hove, mer eller mindre. Men det føles som en tom dag. Nå bør jeg så definitivt sove, men hvorfor ikke heller skryte litt av hvor fint det har blitt her: Jeg har fått meg gardiner! De er så fine og veldig praktiske, for nå kan jeg sprade rundt naken uten å føle meg verken sett eller innestengt av mørke rullgardiner. Det er lyst og lett og tildekket, jeg likere. Dessuten har jeg fått meg en hylle! Er det ikke fantastisk? Den er rett over senga, men høyt nok oppe til at man kan sitte helt rett opp og ned inntill veggen uten problemer. Snart skal det komme lamper der, som nattbordslamper, det er også en veldig fin ting.
Også til slutt: Noe jeg kan som få andre får til. Jeg blåser opp kinnene så jeg visstnok skal se ut som en gullfisk. Jeg vet ikke helt om jeg synes jeg ligner så grasalt på en gullfisk, men jeg kan konstatere at jeg ser temmelig dum ut. Så det såh! Du kan nok ikke se dum ut på akkurat den måten :P (dette er et smilefjes som ikke stikker tunga ut på en sånn kuul måte, men en som rett og slett rekker tunge til deg som leser)

7 kommentarer:

Anonym sa...

du har fått din egen "her bor"

Hanne sa...

hæ?
hvem er du?

Anonym sa...

jeg er det stekepanna har samling av. og det er dosa og ikke posa

Hanne sa...

Virkelig? Det synes jeg nesten er utrolig, at du er inne på bloggen min. Alle de andre er blitt fjerna. Det er trist.

Anonym sa...

http://toroborgen.com/news/show/107128

idoten trudde det var til han og ble redd, den var til deg

les komentarer, saa finner du ut hva "her bor" handler om

Hanne sa...

Jeg er ikke redd! Jeg er takknemelig og glad :D
Hvor er den? Eller bør jeg lete etter den selv synes du.
Jeg digger deg og det du gjør, fremmede!

Anonym sa...

den er der du bor, kromgata